Äntligen hemma

Det är vad tv:n visar och det är vad jag är. Jag har suttit på kontoret större delen av dagen. Förutom inhandlande av cykellås, mat på Spicy hot och lämnande av cykellåsnyckel till Snyggingen. Sen var jag på Myrorna och införskaffade nån slags överklänning/tunn kappa eller så, att ha på Harry Potter-lägret nästa vecka. Cyklade och lämnade cykeln på stationen. Hem och hämta en avi för att åka tillbaka till Ica och hämta min svarta långkjol som Mamma skickat, även den till lägret. Sen ner i tvättstugan första gången. Och sen har jag stressat i mig mat och sprungit ner i tvättstugan ett par gånger till. Nu är jag trött. Men jag måste nog röja lite, lägenheten är inte i sitt bästa skick. Snyggingen jobbar halva natten, är väl hemma framåt ett.

Imorrn blir det Tokholm, på torsdag blir det Tokholm och på fredag blir det Örebro. Direkt därifrån till Östersund och läger. Sen hem. Eller ja, till Gryta för valborgsfirande, sen hem.

Phu. Jag vill sova gott inatt.

Nu, ner till tvättstugan igen.


Kommentarer
Postat av: Trondsolveig

I love this page.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback