Skrabbs

Sitter jag och tittar på nu, det är bra.

Idag har jag haft ett långt trevligt samtal med Eerdal. Vi borde ses oftare! Hoppas allt går bra med allt, håller tummarna!

Innan dess var jag i Tokholm. Eller Stockholm, för att Carro ska förstå. Fikade, jobbade, åt, mässade, fikade. Mycket blir det. Men det var gott! ;-)

Jag var ute och gick/joggade i regnet i förrgår, det var jättetrevligt. Fast jag blev lika blöt av svett som av regnet typ. Tur att jag har så bra kondition... Eh. Jaja, nu ska jag iaf bli lite regelbunden i mitt promenerande. Snyggingen a.k.a. Sambon ska spela innebandy varje tisdag. Då han blir hämtad av Erik byts han ut mot Tjejen. Jag ska se till att både hon och jag kommer ut lite mer i friska luften. Dessutom ska jag få upp hennes disciplin om jag kan. Fot och sånt. Ska nog gå bra!

Det var vinterluft ute idag. Jag trodde det var mulet men hyfsat varmt i morse, det var mulet och rått. Snart kommer förhoppningsvis snön iaf... Vinter!

Malin åker snart. Jag missar henne precis. Illa illa. Jaja, hoppas på ett vykort iaf... ;-) Vill också åka till utomlands. Kanske Rom efter jul eller så?

Jul... julklappar... undrar hur det blir med firande. Jaja, det löser sig! Ska iaf bli trevligt att vara med på ett släktkalas för en gångs skull.

Näe, lägga sig i sängen kanske, är lite trött...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte klart med kalkonen men önskemålet är framför!
Gå fot - hoppas du har starka armar.
Mamma

2007-09-19 @ 10:39:23
Postat av: Elin

Trevligt att prata me dig :D
Men du.... du kan väl inte börja tänka på julklappar redan?!?!? gah.... puss

Postat av: systern

du få disciplin på en hund?! tillåt mig småle.. HAHAHAHA

2007-09-20 @ 16:48:49
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: Emiliananna

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-06-16 @ 13:06:55
URL: http://emiliananna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback