Kvällen

Idag vaknade jag. Strax efter det ringde det på dörren. En kvinna stod utanför och frågade om vi hade sett våra grannar på länge... Ser inte de grannarna så ofta alls, men det har kommit upp en "ingen reklam"-skylt på deras dörr senaste veckan... Undrar om de inte betalt hyran eller så. Isf kanske vi kan sno den, det är en trea!

Vi tackade nej till lägenheten, den var trots allt inte så fin. Vi hade fortsatt leta om vi hade flyttat dit, så därför var det kanske inte riktigt lönt.  Jaja, även om vi antagligen inte kommer få nåt nytt erbjudande snart, så kommer det ju förr eller senare!

Ikväll kom Erik, Elli, Tina och Tjejen hit och åt. Tacos. Mums!

Imorrn ska jag jobba hela kvällen, i Stigtomta av alla ställen... Aplångt bort!

Nu ska jag hjälpa Eerdal med ett recept. Mamma, kan du maila receptet på din kycklingsallad med pesto? Tackar!

Sen ska jag sova.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback