Grattis Carro!

Stora delar av dagen har spenderats i Muppsala. Först var jag och Snyggingen nere på stan och köpte innebandyklubba, och inhandlade också paketet jag spanat på ett tag.
image51
En sån här fick min Carro i födelsedagspresent! Hon börjar få en gedigen samling nu, jag börjar bli lite sugen på att skaffa några såna jag också!

Åkte till henne, vi lagade mat - jättegod thailändsk kycklinggryta - och åt Ben&Jerry's. En sort jag aldrig smakat förr, Chocolate therapy. Låter som den bästa sortens terapi minsann!
Sen kollade vi lite humorklipp och Sunes sommar och sen kom det folk och firade henne. Kul att träffa lite gamla klasskompisar, Elin, Sonja, Lisa och Erik. De ska förresten gifta sig till sommaren. 080808. Coolt! Då får man åka dit och kolla!

Jobbade lite också idag! =)

Nu ska jag nog sova snart, är riktigt trött!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ben & Jerrys - det är något man borde prova alltså? Choklad är ju det bästa som finns :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback