Fredagkväll med jobb

Har Jos nånsin gillat Kent?? Nej, givetvis inte! Så hände nåt... Hon träffade en Snygging som lyssnar på dem väldans mycket... Blir man influerad? Ja. Lyssnar man nu spänt på radiokanaler som säger att de snart ska spela Ingenting? Ja... Jos har blivit konstig...

Dagen började med att jag gick ner och la i tvätten. Stannade dessutom kvar och gjorde nåt jag aldrig gjort själv innan. Manglade. Det var trevligt, och lakanen tar ju betydligt mindre plats nu dessutom!

Sen... var vi och köpte en ny jacka till Snyggingen. Den var jättefin, en svart med ulligt foder och luva.

Sen... åkte jag för att jobba i Stigtomta. Mötte upp med tre damer i Eskilstuna, efter lite felkörning kom jag fram. Väl där diskuterade vi hur distriktet ska jobba, fick reda på lite hur de arbetar och om kårerna och så. Hoppas att satsningen funkar!

Sen... kom jag hem, umgicks lite med Elli och Snyggingen. Nu är han ute och går, han var lite rastlös kan man säga. Jag lyssnar på musik, ska läsa lite sen hade jag tänkt...

Pratade med Pappa och Agda lite också, trevligt!

Mina naglar är alldeles knallröda!

Är lite trött... Ska nog krypa ner i sängen med en av böckerna jag lånade härom dagen!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Elin

Mina naglar är också helt knallröda... kanske är ngt som går nu?

Postat av: systern

jag e alltid trevlig! :D

2007-09-22 @ 10:13:36
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: Mamma

Mangla - har väl alltid varit överskattat eller...

2007-09-22 @ 20:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback