Fiskbullar

Jag ligger och läser lite, Donna Leons böcker om komissarie Brunetti i Venedig. Dit vill jag åka! Tragiskt att stan håller på att förfalla bara...

Snyggingen är på hockey. Jag ska följa med nästa gång tror jag, see what the fuss is all about, haha. Imorrn är det min tur, weha. Elli kommer hit också...om jag inte ska låta henne stå kvar utanför dörren, eftersom hon håller på HV... Tss.

Körde pojkarna till hockeyn, Eriks bil startade inte... Haha. Ovanligt! ;-) Hoppas han har lite tur så han får tag på en ny snart...

Jag har skalat potatis nu. Vi ska äta fiskbullar sen! Woho!

Haha, jag vet vad Carro ska få i födelsedagspresent! =D Om det finns att uppbringa bara... =S Men det hoppas vi! Annars har jag en backup-plan!

Har återupptagit mitt Harpan-spelande också! Går inte lika bra som innan, men övning ger färdighet!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Evelina

woho, fiskbullar :P
Hockey säger du...vilka håller du på då? Om man vågar fråga...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback