Barnvakt

Idag har jag jobbat en del, pratat med kommunen och sådär. Ett första stort projekt i stan, ska bli kul!

Efter det... åkte jag för att kolla glappet på Telenor, mitt mobila bredband funkar inte riktigt som det ska. Glappar. Men, eftersom de ska skicka iväg det kommer det ta 2-4 veckor. Så jag lämnade inte in det idag, men snart så.

Efter det... åkte vi och kollade på en lägenhet! Den var både bra och mindre bra... En positiv sak var att den har uteplats, med land och sådär. Så jag kan odla lite. Och grilla... Men den var lite mörk och läget är inte det bästa... Så vi får se, inte ens säkert vi står först i kön ju.

Efter det... åkte jag och lämnade Peter vid Rocklunda, det var första hemmamatchen den här säsongen... Men jag hävdar fortfarande att den riktiga hockeyn börjar på måndag... Eftersom jag är en sån vänlig själ gick jag med på att vara barnvakt till Linus och Elias, så att Pia, Björn och Jesper också kunde kolla. Så nu sitter jag och kollar Grey's anatomy. Glad att det har börjat igen!

Imorrn kanske jag ska till Stockholm, men det vet jag inte än... Ahja, det blir nog bra!

Nu, tv igen... Sen, hem och sova!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: systern

precis, den riktiga hockeyn börjar på måndag. Lasse Anrell tippar SM-guld till Frölunda! Alltid hävdat att han e bra! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback