Barbapapa

Idag har jag varit i Enköping. Jag åkte hemifrån vid halv nio, och satte kurs mot den där andra stan. Väl där visade det sig att jag stannat precis där Dammis och de andra Uppsalaborna skulle stanna. Tänk så bra!
Väl framme samlades vi lite, sen delades vi upp i patruller för dagen. Allt gick ut på att göra stationer för att hitta Barbapapa. Alla patruller var barbafigurer, vi var Barbastark. Det är den röda. Just so you know.
Vår patrull lyckades samla 9 av 9 kort, och en funk ville ge oss tre kort på en station, trots att de bestämt att de bara skulle ge två. Men vi fick inget extra... Ahja, Barbapapa kom fram till slut iaf, i form av två rosa tårtor. Mums!

Vi bjöd in till vår Glödenkurs och blev inbjudna till en kväll på stan i Sthlm, kolla in stämningen en lördagkväll... Riktigt intressant!

Lägerbål, grillade hamburgare och trevliga samtal hanns också med. I like Svea.

Nu är det Extra extra. Det är roligt tycker Jos. Lasse Ohly är rätt rolig!

I onsdags fyllde Sune år, och idag fyllde Anders. Grattis! Tyvärr kunde jag inte vara med i Ugglarp idag, men hoppas dom hade trevligt ändå! Får ju träffa endel av dem om två veckor när jag kommer hem! =)

Näe, nu ska jag nog vila lite!

Have it, folks!

Kommentarer
Postat av: systern

viktor var jättesöt! :) du ska få se bilder på kameran! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback