Vi skulle haft Ljungberg...

Då hade det funnits mer hopp om att vinna matchen. Det är iofs så - vet alla som känner mig det minsta - att Ljungberg är en personlig favorit. Det är inte för intet som det hänger två tröjor med hans namn på ryggen i vår lägenhet... Men seriöst, nån som hade sprungit lite mer på mittfältet (okej att terriern Linderoth fanns, men han kan ju inte va ensam...) , ramlat lite, fått lite fler frisparkar.  Och dessutom tillfört lite mer snygghet... ;-)

Idag har jag varit i Tokholm, gjorde ett besök på Essingen och träffade kollegorna. Trevligt! Inte så trevligt att Dammis ska sluta iofs, men trevligt att träffa dem. T och Märtis var också där en sväng, semester i Tokholm kan ju inte va fel!

Jag ska hyra en bil!
Jag ska åka till Flen.
Sen är det en hel massa andra saker jag ska göra, ta tag i det imorrn!

Jag är trött, borde sova snart. Snyggingen är dock inte trött, så får se om jag kan somna ändå... Det är väl det som är det sämsta med en etta, att det liksom bara är ett rum. Men jag trivs här, så det funkar ju ett tag till!

Näe, sova var det...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback