Varje gång jag läster Towes blogg...

Får jag den på hjärnan...

Livet förändras vart jag än går
och det kommer kanske inte
alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara sålänge våra hjärtan
klarar av att slå
                              
Håkan...
image52
Fin stad... Där har jag spenderat helgen.

Jag åkte till Reftele i fredags. På vägen ner stannade jag i Jkpg och Hkv. Fick köttgryta på kvällen, mumma! Men jag väntar fortfarande på min present från Syskonen... ;-) Träffa Familjen, utom Brodern som var i Polen. Fika hos Farmor.
Dagen efter, Bok och biblioteksmässan. Mycket roligt! Träffade dessutom Nånannan, T, Dammis och Vemma. Skojsigt.
Åkte senare till Malevik för att sova hos släktingarna. Åt lite räkor (massa räkor), slappade, tittade tv. Sen pratade med Snyggingen och sov.
Dagen efter började slappt, med amerikansk breakfast, hela kittet... Jos bortskämd! ;-) Sen stan, lunchade på Jensens Bøfhus och mötte T för att sova hos henne. Mer slappande, lite (endel) prat och Charlie and the chocolate factory på film. Sen sova.
Måndag morgon, åka hem och jobba. Slut med helg, trevligt att komma hem.

Idag, jobb, städ, mat, jobb, hundvakt, jobb, Donken, blogg. Sen, Heroes, sova.

Schulman, vilken förlust!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: en annan adam

ja, göteborg är fint.. jag var också på bokmässan där i helgen. :)

2007-10-03 @ 10:10:30
Postat av: Niclasada

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback