Sur Jos

Idag är jag allmänt sur. Jag vet inte varför riktigt, men det är så det är iaf. Jobbar hemifån idag, det är iaf positivt att det droppar in anmälningar till kollot. Jag måste ner på stan och lämna tillbaka böcker, de ska va inne på måndag. Men om jag åker idag kan jag hämta ut gratisbiljetter till hockeyn, om det nu finns några kvar. Dessutom har jag inga lösa busspengar och det blåser jättemassa utomhus. Och om jag ska gå utanför dörren idag måste jag tvätta håret. Uppepå det fryser jag. Jag har bara slapparkläder på mig så jag känner mig sunk. Hungrig är jag också. Och mina tips går inte in. Blä.

Kan det ha nåt med saken att göra..?

Kommentarer
Postat av: Elin

åhh, vännen.... *KRAM*

Postat av: Niclaselin

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-04-06 @ 08:56:02
URL: http://niclaselin.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback