In da club

Jag har min Winamp playlist på shuffle. Plötsligt spelas In da club, och mina tankar färdas till Skövde. Jag och Carro var på Matfestivalen när vi mötte Ejnar. Han rappade denna innan han visade oss hur man flippar in en cigarett i munnen utan att använda händerna. Detta gick inte så bra de första försöken, så han tappade ciggen på marken... Till saken hörde att det ösregnade. Men, om man bara håller på tillräckligt länge så lyckas man, till och med Ejnar. Men, det är ett under att han lyckades tända den ciggen!

Vilken utsvävning... Jaja. Nu lagar jag potatis- och kasslergratäng med massa purjo i. Mums. Snyggingen är på hockey, och jag har kollat på En värsting till syster 2. Oerhört bra film... Nja, men rätt trevlig sådär. Snart kommer han hem, och då ska vi äta. Jag är lite hungrig. Till lunch åt vi blodpudding med lingonsylt, det skulle Brodern vetat om! Haha. Men den man köper färdigförpackad i affären är inte riktigt lika god som den de skär i charken på Samuelssons-Spar-Tempo-Matglädjen i Reftele AB.

Näe, kanske skulle duka och sådär... Eller ska han få jobba lite för maten  när han kommer hem? Kanske det, kanske!

Vad är det för bra på tv ikväll då? Får se, får se!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback