Duktig Jos

Jag har:

  • Gått till Erik fram och tillbaka
  • Gått ut med Tjejen
  • Tagit ut komptimmar
  • Diskat
  • Plockat
  • Städat
  • Putsat fönster
  • Tagit hand om tvätten
  • Städat garderoben
  • Postat brev
  • Fixat med papper
  • Hängt upp Napoli-flagga

Nu kollar jag Die Hard. Snyggingen är snäll och är sällskap till Hallsta. Sen ska jag få massage i mina onda axlar!
Sen ska vi sova, upp ganska tidigt imorrn. Måste köpa present till Elias i helgen också, han fyller sex på måndag. Stor kille! ;-)

Näe, ska kanske lägga mig och läsa en sväng? Det är alltid trevligt, och jag har ju några böcker att välja mellan!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt slut?
Städat SÅ mkt på en gång det är ju en hel årsranson!
Duktig flicka!!!
Mamma

2007-10-05 @ 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback