Det har drabbat mig

Det är med Speldjävulen. Jag har börjat spela online, och ska kammma hem storkovan hade jag tänkt. Och för de pengarna ska  vi resa. Snyggingen spelar också, så det kan bli en riktigt fin resa....Kanske till våren eller så. Gäller ju att de ska gå in också. Jag har bara börjat försiktigt, men vi får se hur det går med mina första tips ikväll!

Jo, jag vet när jag kommer till Reftele nästa gång. Eftersom vi ska jobba i Borås tidigt på morgonen den 26:e, så kommer jag till Big city den 25:e, sover där och far min väg den 26:e igen. Bra deal, skulle jag vilka säga. Då ska jag få mitt paket! =)

I jul också. Jag kommer hem innan jul sådär, Snyggingen firar jul här uppe och kommer ner på juldagen. Då blir det Parken som gäller. Han ska smaka Dopp i grytan. Mums. Jag vill ha jul snart!

Muppsala på torsdag! Träffa Linn och Dammis, och sen ska vi se vad de andra små barnen gör på eftermiddag/kvällen... Tihi.

Kommentarer
Postat av: Elin

¨Du och din jul josse... jag har inte alls börjat tänka på julen än!

Postat av: Linn

Jul är kul! Jag har redan köpt en julklapp men jag förfasas lite över att de redan börjat julpynta på IKEA. Hjälp!

2007-10-09 @ 23:50:25
URL: http://linnkarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback