Boooring

Jag ligger i sängen. Ejik och Hammarn ockuperar soffan, de spelar NHL 07 eller nåt i den stilen. Jag är uttråkad. Det går inget bra på tv, har ingen bok jag vill läsa för tillfället, det händer inget på nätet och jag vill inte ställa mig och diska. Nästa gång jag diskat ska vi äta nån annanstans!

Snyggingen sitter vid sin dator, vi är sociala med våra gäster idag.

Invigning av ABB arena imorrn. Ska man åka dit och kolla? När Markoolio sjunger kanske... =P


Grr. Det låter massa. Kanske ska låsa in mig på toa och ta ett bad! åååh, skönt! Lite levande ljus och sådär...


Förresten, om ni ska leka innebandymålvakt som slänger er, gör inte det i sängen... Risken finns att stommen böjer sig lite... Hahaha.

Kommentarer
Postat av: adam

Behöver du boktips? Vet iofs inte vilken typ av böcker du gillar..

2007-10-19 @ 23:46:15
Postat av: Antontiril

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback