Winnerbäck och Pippi

Åh, lycka. Det var en väldans trevlig kväll ikväll, konserten var grym! Jag hade rätt i att jag skulle kunna fler texter ikväll, men det var ändå lite för många nya låtar för min smak. Allsången på klassiker som Hugger i sten eller avslutningen Kom änglar var dock gudomlig. Det här ska jag göra om...

Nu tittar jag och Snyggingen på ett program om Pippi Långstrump. Hon är grym, jag skulle vilja vara som Pippi. Världens starkaste tjej... Åka runt i världen, segla på de sju haven och slåss mot pirater. Det vore livet, va... Men jag sover inte med fötterna på huvudkudden! Det går bäst för Pippi i protestantiska och buddhistiska länder, och lite mindre bra i muslimska och katolska länder... Intressant! En forskare sa just om sina barn "De får titta på våld och sex, men inte den tecknade Pippi." Jag är nog benägen att hålla med! ;-)

Snart, nästa Heroes-avsnitt, sen sova. Imorrn ska jag äta lunch med Sofia, och på kvällen ska jag till Eskilstuna och prata Sörmlandsprojekt. Trevligt! Hoppas bara jag hinner hem i tid till andra halvlek iaf, man får ju inte missa när Sverige tar sig till EM. Det måste de!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Peter

Du är typ snyggast =D

2007-11-24 @ 14:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback