Vovvevakt

Min vana trogen är jag hundvakt på tisdagar. Tjejen har faktiskt varit här sen igår, för att vi skulle ändå rasta henne vid lunch idag också. Och Ejik bor ju så långt bort.... Han fick förresten paket igår. Ett vattengevär. Så glad så! =) I utbyte fick vi ju kakor och tårta, så inget dåligt byte enligt mig.

Jag har blivit lite duktigt och köpt ekologisk mjölk... Man kan ju tycka att så mycket mjölk som vi dricker så bör det ju göra nån skillnad... Haha. Kanske skulle skaffa den där kon, trots allt...

Jag vill också ha en spis. En AGA-spis som vi såg i Tokholm i lördags. En spis att bygga ett kök utifrån. Mmm... Mmm-mmm-mmm!

De finns i flera färger... Är den inte snygg? Jooo!

Nu tittar jag på Äntligen hemma. Det är trevligt. Sen är det House. Det är också trevlig. Sen ska jag nog röja lite. Imorrnkväll ska vi tvätta.

Imorrn ska jag till blodcentralen! Ska kolla om jag har tillräckligt bra blod för att  få lämna ifrån mig lite... Haha.

Jag och Carro har fastnat vid Betapet. Det är roligt! I början vann jag stort... Nu är hon inne i en vinnar period... Tycker vi inte om! Jag får öva i smyg...

Min nya Caroline ligger här och glänser, tatuerad och fin. Det är inte alla som har en döpt iPodGillar den bling..?

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Linn

Spisen är superfin! Me want´s too :D

Postat av: Anna

Men misströsta inte om de inte vill ha ditt blod... man får gratis fika!

2007-11-12 @ 18:30:21
URL: http://nanannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback