Sovmorgon

Man får ha det efter en sån vecka som förra veckan. Började med FM och slutade med Dammis matförgiftning och vandring i Stockholmsnatten. Däremellan var det kollo som gällde. Och rekryteringsmöte med Flen-kåren. Phew.

Carro var här i fredags. Medan Dammis låg och sov gick vi på bio, Stardust. Den var riktigt jäkla bra, skulle jag vilja säga! Då fick jag en present också! =D Carros gamla iPod! Hon har ju köpt en ny, och jag ville ha musik! Tackar! Snart ska jag åka upp till henne och då ska vi äta våfflor och paj och titta på film och sådär.

Snart ska jag ner på stan. Gå till biblioteket, och redovisa kvitton. Weha. Snyggingen ska plugga Sen ska vi äta nåt gott ikväll.

På tal om gott, Marabous nya choklad med Non stop är underbar! Riktigt smaskens. ...Har du fått smaka än, Carro? Moahaha...

Jag blev utmanad också, både av Linn -
linnkarlen.blogg.se, och av Tina -tinatruedsson.blogg.se

Sju sanningar om mig

- Jag är uppvuxen i Reftele, som inte är landet, utan ett samhälle...
- Jag anser mig fortfarande vara smålänning
- Jag flyttade hemifrån på veckorna när jag var 16
- Jag älskar choklad
- Jag vill ha en meter snö utanför fönstret
- Jag har världens bästa sambo
- Jag brukar laga god mat

Just det. Jag utmanar nu: ToweJojo,  Isak, Eerdal, och Snyggingen!

Kommentarer
Postat av: systern

ja, kycklingen blev god! :)

Postat av: Elin

ojoj, utmanad... du får nog vänta tills ja skaffat internet hemma =)

2007-11-08 @ 12:39:42
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Emilanja

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-10-05 @ 14:56:43
URL: http://emilanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback