Snö!

Jag åkte från ett vintrigt Östersund med snö som fallit hela dagen, -12 grader och alldeles underbart... Kommer till Arlanda där det är dimma, duggregn och gråttgråttgrått och trist... Man kanske skulle bli norrlänning...

Det var jättekul att jobba och träffa kollegorna, rekrytera på universitetet, slöjda och leka med hundarna. Tänker ju dessutom försöka komma upp igen i februari.... VM i Skidskytte hålls ju där uppe, och det vore ju ett ypperligt tillfälle att kombinera nytta med nöje! Haha.

Nu jobbar jag lite, svarar på mail som inte hunnits med de senaste dagarna och så. Glömde min kalender där uppe, så har inte så stor koll. Men ska till Tokholm och träffa Linn på måndag, så då får jag tillbaka det! Snällt!

SportlovslägerRansberg... Åh, det låter mysigt!

Imorrn får man öppna chokladkalendern och titta på julkalendern på tv och "på riktigt" tända slingan på balkongen... Och kanske ha glöggparty med de fina muggarna jag fick av mamma i julklapp förra året... Ja, det låter bra! Och pepparkakor med mögelost... Mums!

På söndag tänkte jag gå till domkyrkan och fira in första advent med sång och musik. Mys!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har jag internet o är tillbaka i bloggläsandet!! =)
såå,vad tycker du om adventskalendern på tv?? Jag tycker den är mysig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback