Fredagskväll

Jag sitter och slöar en kväll som denna. Kollar på tv, för tillfället är det Predikanten. Camilla Läckberg. Tänkte ju läst boken, men det blir nog så efter att ha sett den på tv i alla fall. Gillade ju hennes första bok, så då bör ju inte den andra vara sämre hoppas vi.
Det är ju inte samma sak med böcker som med film, där nästan alla uppföljare är betydligt sämre. Men böcker kanske är genomarbetade på ett annat sätt.

Jag har varit och hälsat på farmor idag också, fikat och lite så. Det är trevligt. Nu ska jag bara hälsa på mormor och Söte-Göte också.

Kanske ska på julmarknad imorrn. På Segerstad, gammal herrgård och numera lantbruksgymnasium. Och så ska jag göra paj och kladdkaka, till pokerkvällen som är imorrn här i huset. Men jag lär ju inte få smaka, om jag ska ut. Vi får se helt enkelt.

Jag fryser massa, mest hela tiden. Tänk att det  är kallare i Småland än i Västmanland. Eller så är jag trött eller så...

Jag spelade en omgång  aoe II innan. Och det gick bra för en gångs skull. Sen tog batteriet slut på datorn. Och spelet gick förlorat. Givetvis. Morr. Nu orkar jag inte försöka igen.

Jag upptäckte just att jag börjat många stycken i inlägget med "jag". Det är säkert ett tecken på något. Att jag är egocentrisk eller så, antagligen.

Nu, vira in mig i filt och titta färdigt på tv. Sen, läsa nån bra bok, kanske från mammas bokhylla.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Jakesixdegrees

Very Good Directory !!!
Keep It Up.

Postat av: Jakesixdegrees

Very Good Directory !!!
Keep It Up.

2007-12-26 @ 20:07:49
URL: http://jakesixdegrees.blogspot.com
Postat av: Wooowusa

many thanks for your dedications to this world

2010-10-22 @ 09:34:29
URL: http://www.wooowusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback