Efter samlingen

Nu är jag i Reftele. Jag sitter och tittar lite tv, har varit på scouterna ikväll också...

Som sagt, Wendelsberg. Jag tycker om det där stället. Jag saknar det lite, fast skönt att inte vara fast där, som vissa andra var fortfarande.
Kom aldrig in i mellangården eller upp på tredje våningen, men ändå.
Improvisationsteater där vi tittade på Bosse med anhang som spelade lite för oss. Mm, riktigt roligt. Så duktiga, så.
Vi har ju jobbat lite också. IOGT-NTO-rörelsens anställda från hela landet. Eftersom vi inte haft såna samlingar innan var det en spännande upplevelse och nya ansikten. Men det blev ändå inte så mycket tid gemensamt, vilket jag tycker var synd. Vi fick en idé om att förbunden skulle mötas i Drogkampen, det vore intressant... Men scouterna skulle nog kanske inte vinna, och det är ju lite jobbigt.

Igårkväll var vi på restaurang Trés. Det var god grekisk mat, men ingen efterrätt eller kaffe på maten, det var synd. Så vi åkte till Backaplan och åt glass på Donken istället. Det var gott, och trevligt sällskap.

Sammanfattat, kul med nya kontakter men för lite lära känna.

Sova i min gamla säng inatt. Den är rätt skön tycker jag. Men kall... Illa illa. Imorrn ska jag laga mat. Så får inte vara uppe för länge inatt... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback