Det här med Kent, va...

Jag har aldrig varit nåt fan av deras musik direkt. Sönderspelade låtar i radion med texter inte en människa kan förstå... Sen träffade  jag Snyggingen, och blev varse att de var favoriter hos honom. Jobbigt läge. Dock har jag kommit fram till att de bästa låtarna inte är de som spelas på radion, förutom möjligtvis Ingenting...
Snyggingen fick Kent-biljetter av Lena  i födelsedagspresent, de skulle gått ihop. Sen visade det sig att hon var tvungen att jobba, och jag blev erbjuden att följa med. Och det var faktiskt en riktigt trevlig tillställning. Jag är ett stort fan av deras ljussättning och hela den biten. Och med såna högtalare kommer man långt... Slutet var bäst, det var först då det kom låtar jag kunde sjunga med i.. ;-)  Totalt var kvällen klart över förväntan! ...Men jag har fortfarande sista låten på hjärnan, Mannen i den vita hatten (16 år senare).

Ikväll är det dags för Winnerbäck här i stan. Det ser jag riktigt mycket fram emot! Var på honom förra sommaren i Halmstad med Dammis och Vemma, och jag tror knappast det kommer bli sämre ikväll... Och fler låtar jag kan texten på, dessutom!

Jag hade fått brev imorse också. Från Blodcentralen. De sa att mina järnvärden var låga "(13 microg/l mot önskvärt >15 microg/l). (Det gick inte att copypasta in mictotecknet...) Detta innebär iaf att jag ska ta järntabletterna efter blodgivning, och inte bör ge oftare än 2 ggr/år. Sånt som händer! Min blodgrupp är iaf A RhD neg. Spännande!

Jag börjar bli hungrig, och funderar på vad man ska äta idag... Kyckling kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback