Vad ska man göra med sitt liv?

Jahapp... Jag har fått jobb... I Västerås eller Uppsala... Men jag vet inte... Friheten ska man ju ta i beaktning också... Och sånt. Men aa... Du vet ju hur jag känner, vill inte vara ivägen eller så. I understand.. Men aa... Mycket som ska tas i betänkning... Jag vill prata... Men nu kanske det inte är läge heller vid den här tiden på dygnet.. ;-)... Men om jag ska ta ställning till saker och ting idag är det svårt...


Jag vill skriva massa saker här. Men hur ska jag kunna? Jag kan inte sånt... Skrivande. Här. Näe, nån annanstans får det bli... Tankar... Som ingen läser som inte får eller bör... Eller vid fel tillfälle...



Oh, can't you see..?



Lättnad.


Älskar dig...


Kommentarer
Postat av: Catoamna

Spirits are speaking in my dreams and other ways


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback