Turné avslutad

Började i fredags, tidig morgon, med resa till Karlstad. Väl där gick vi för att äta lunch, och vem dök upp på samma restaurant, om inte Bengt Alsterlind! ...Tjipp och välkomna till Hajk!
   Därifrån till Ransberg för jobb, möten och massa mat. Gick bra. Dagens lättnad. Jobbet klart, dom lyssnar verkligen på oss!

På söndagen dags för tåg igen, till Reftele. Där träffade jag som sagt Malin och hade allmänt trevligt. Sen hem, sena trevliga telefonsamtal och sömn.

Måndag iväg till Falkenberg  och Halmstad. Ett besök skulle ägt rum, men dålig timing... Illa det. Mer och mer sugen! Ahja. Fick sms också. F och J hade fått en liten Maximilian! Coolt. Det är dom och Zlatan. Åt på Laxbutiken, så gott! Men antagligen den dyraste dagens jag ätit, 92 jäkla spänn... och då ingick inte ens dricka!
Sömn i Dammis stuga, men inte på övervåningen tyvärr... ;-)

Dagen idag har spenderats i Skåne. Först i Malmö och sen i Landskrona. Det stod en BoIS-mugg på bordet där, tänkte på reklamen och vad för hemskt man skulle kunna utsätta honom för... Men det är bäst att vara snäll!

Sen körde Dammis mig till Hässleholm, och på vägen tog vi en lunch på Sibylla i Löddeköpinge. Nice...

Nu har jag kommit  hem, ska laga mig lite mat snart tror jag!

Heirå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Intepå övervåningen?!? Det var det värsta :P

Postat av: Peter

Du är Schnygg du ;)

(Och elin förstår inte som vanligt ;)

2007-05-08 @ 23:25:18
URL: http://pjodor.blogg.se
Postat av: T

var campingarna snälla mot er? det hoppas jag... annars ska de ha stryk!

2007-05-09 @ 08:49:59
URL: http://towebengtsson.blogg.se
Postat av: T

ojdå, för lite koll. hm. nu blir jag förvånad J!

joo, det går så bra så bra..

fast nu är jag hungrig så ska nog aldeles strax bege mig ut på lunchjakt!

2007-05-09 @ 11:31:58
URL: http://towebengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback