Syrener

I hela Växjö blommar syrenerna. Det är så fint och luktar så gott, funderar på att öppna fönstret så att det doftar in lite härligt... I like. Dock tror jag det börjar regna snart så att det regnar in... 

Jag var på vandringshumör när jag kom till stan så jag strosade runt lite på kyrkogården vid stationen innan jag gick hem. Jag tycker o kyrkogårdar. Kan vara efter fem års sommarjobbande på Reftele/Ås/Kållerstads kyrkogårdar. Men det är så fridfullt. Alla gravar med människor som folk har älskat och saknat. Inskriptionerna på vissa stenar som talar om lite om hur de levde sitt liv. Yrken eller hedersuppdrag... Det är så lugnt och fridfullt. Samtidigt så sorgligt.

Dagen började vid sju med avfärd från Snyggingen. Fick åka ersättningsbuss till en början, men kom hela vägen till Varberg där jag blev hämtad på stationen av Dammis. Efter lite mat åkte vi till Träslövsläges familjecamping och vårt möte med Jeanette. Det gick så bra och kändes grymt! Mycket trevlig person som hade koll på saker och ting. Och hon bjöd på glass från affären. Mums! ;-)

Åkte sedan med till Borås där jag tog tåget till Växjö. Och nu sitter jag här.

Imorrn eller på torsdag tillbaka till Snygging. Det är det bästa!

en annan Adam, det finns givetvis starka anledningar. Men det är en trevlig stad överlag! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och Isak då?

2007-05-15 @ 21:20:00
Postat av: systern

nu ska jag ta över jobbet! :P

Postat av: Henryruna

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2009-04-07 @ 14:51:52
URL: http://henryruna.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback