Sveriges tråkigaste stad?

Nu sitter jag i Borås och kollar lite House. Jag gillar House. Han är cool.

Imorrn ska vi till Gbg och arbeta. Det ska bli skoj. Få ordning lite på saker och ting. Men det är ändå rätt stressigt. Aja, vi får se hur saker och ting blir!

Gah. Idag fick jag ett breakdomn på tåget. Utlöst av ett Gilmore Girls-avsnitt. Humm... Jag vill att det ska vara sen nu. När det bara finns ett rätt, en plats att vara på. Vi.

Nu är det nån ny serie att titta på tydligen. Spännande...

Nytt tangentbord?

Jag hade skrivit feeeel. Dålig Josefine. Dåligt samvete. Vad nu?

Näe, vi hörs... ;-)

Kommentarer
Postat av: en annan adam

Nu vet jag inte riktigt vart flyttlasset bär (Västerås/Uppsala?) men oavsett vilket så kommer du flytta närmare en stad som av självaste Jan Guillou blev utnämnd till Sveriges tråkigaste för ett gäng år sen (1984?) - Köping. Till råga på allt en stad som jag själv passerar numera nästan varje dag på väg till jobbet.

2007-05-30 @ 01:34:03
Postat av: Peter

Titta vilken fin liten lärare du har fått ;) (Adam: Det är förövrigt Västerås som gäller ;) )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback