Slappt

Idag har jag inte gjort många knop direkt. Mest tagit det lugnt, kollat GG, jobbat lite. Rätt skönt.

Nu känner jag dock för att aktivera mig lite, känner för en gångs skull för att städa. Japp, så får det bli.

Sen ska vi iväg och handla lite, antagligen ingredienser till kladdkaka! Var riktigt längesen nu... Illa! Ska skriva handlarlista sen också tror jag. Det är skoj!

Nu är det ett par hundar som skäller högt här utanför... Humm!

Blir ingen utflykt imorrn, illa... Men då kanske man får besök istället!? ..Näe, förlåt, jag ska inte tjata! ;-)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

76 kr på kontot = inget besök (antog att det va mig du menade) =( Och jag som har presenter som ligger här och väntar på att öppnas och allt.

2007-05-18 @ 19:03:51
Postat av: Anonym

Det var la fan! saknar dina kladdkakor.. Mm..

2007-05-18 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback