Skövde

Nu sitter jag i en underslaf i Skövde och gör mest ingenting... Åkte från Älsklingen vid halv åtta imorse, för att sitta och sova på tåget tre timmar. Väl framme satt jag och väntade på stationen innan Eniz dök upp först av de andra. Vi väntade en stund, sen gick vi till Pim's, där resten av gänget snart gjorde oss sällskap och vi åt lunch.
Sen fick vi i uppgift att hitta snygg paketering, det vill säga en vara som tilltalar mer än en annan just p g a förpackningen. Detta för att vi ska kunna hitta ett bra sätt att packetera scouting.
När det var gjort åkte vi iväg till Fame world för att spela paintball utan färg. Grymt roligt! Fast jag har allt ett märke på benet, jag är lite klen... ;-) Vi fick iaf lika många segrar som ett annat lag, även om de vann över oss i finalen. Men, som F så vackert uttryckte det "Du borde ju ha bäst statistik på allt vi har gjort sammanlagt." Oh yes, och det måste ju vara tack vare mig i laget då, inte att jag valt rätt pers för rätt aktivitet.... Hehe.
Kvällen spenderades på Billingehus, där vi åt gott och drack alkoholfritt vin. Inmundigade kalv och risotto. Mumma. Vi delade också ut presenter till höger och vänster, eller ja, F och Johanna och Maximilian fick iaf. Det verkade uppskattat, bra det!

Men ack, nu börjar min skuldra göra ont igen, det är nog för att jag inte är i närheten av min mästermassör. =(

Helgen har iaf varit helt underbar... Lycka! Verkligen en försmak av vad som komma skall. Första gemensamma sängkläderna, det är stort.. ;-)

Ses snart igen hoppas jag... Även om det är tråkigt i Växjö. ;-P Åh, fixa massa saker så det löser sig med flytten, tihi.

Näe, vad ska man göra med sitt liv en kväll som denna? Lite trött o seg, men orkar inte heller gå och lägga mig riktigt! Ahja, vi får väl se!

Pratar med Matte borta i USA också. Så himla längesen vi sågs, det är illa! Men snart kommer han hem, då ska vi hälsa på varann mest hela tiden. Tänk va glad min Snygging ska bli dessutom! ;-)

Saknar... <3


Kommentarer
Postat av: Matteboy

Ja om ja nu kommer hem....ska ju iväg o hoppa fallskärm om 3 veckor...utmana ödet hela tiden...men ja överlevde juh Vegas så de här borde juh va en bagatell :D
Take care Sweetie!!

2007-05-21 @ 23:19:05
Postat av: Isak

Skönt att höra att du lever och har det bra.
ingen Paintball på skolan i år, hade det varit så hade du varit här, hoppas jag;)

2007-05-23 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback