Reftele by night

Imorse såg jag Snyggingen gå tillbaka mot lägenheten i solljuset, medan jag åkte mot regn och kyla, saknad.
I Jkpg väntade jag på bussen och åt på Subway.
I Gislaved kom pappa och hämtade mig för resa hemåt.
Hos Farmor väntade släkt och tårta och ihopsättande av hammock.
Med Malin blev det mer tårta och älgsafari, såg bara rådjur och en jäkla massa harar dock.

Nu sitter jag och tittar Skrabbs och är lite trött i ögat... Har lite ont i magen också. Men snart ska jag krypa ner under täcket och sova gott. Inte lika gott som när jag sover jämte Snyggingen, men så bra kan man ju aldrig ha det annars.

Snart ses vi igen... Sen behövs inga dumma resor! =D

Bruises... Jag klagar inte! =D

....wosh....

Wish you were here...
Har den på hjärnan, men det finns värre låtar att ha där. Det är ju så det är!

Ögonen börjar värka lite nu... Dags för sängen, det är ändå telefonmöte halv elva imorrn som man ska vara med på. Då kanske vi får en förklaring till det dumma beslutet...
Sen ska jag till scoutstugan och plocka ihop lite saker. Hoppas det går bra. Verkar dock som om vi inte får ihop 100 000 slanor... Illa!

Den blå pluppen vill bara trilla bort. Jag har iofs inte riktigt förstått vad den är bra för, man har ju touchpaden. Men ändå. Jag stör mig iaf ännu mer på mitt "m"... Ahja.

Godnatt alla fina människor

Kommentarer
Postat av: systern

å du klagade på mig när jag var på magnus?! Grr!

Postat av: Elin

Det blev ingen återträff... för få anmälda.
du, ja har insett att jag aldrig åkt till dig i växjö... förlåt :/ för du flyttar snart därifrån eller? Dumt. PUSS

2007-05-28 @ 16:42:47
URL: http://eerdal.bilddagboken.se
Postat av: Märta

De känns skönt att du oxå misshandlar din dator.. ,)

2007-05-28 @ 22:35:31
URL: http://oplanerad.blogg.se
Postat av: Brick Games

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2010-01-13 @ 13:29:18
URL: http://brick-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback