Oväntade planer

Jag skulle egentligen vara på väg ut på hajk nu. Men pga återbud blev det inte riktigt så... Så jag fick en ledig helg, och eftersom jag pratade med min Snygging när jag fick reda på det så bestämdes det att jag skulle åka dit.

Så nu sitter jag i Västerås och bloggar, väntar på att tvätten ska bli klar och att Snyggingen ska stiga upp. För sen ska vi äta lunch på Pizza hut och utnyttja presentkort på Intersport. Kanske blir det en bikini, eller ett par skor... Vi får se vad som finns helt enkelt!

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. På söndag eller måndag ska jag iaf till Reftele och fira mors dag och inventera material.

Expressen har en fototävling där man kan vinna 100 000. Det vore ju trevligt. Illa att man inte är nån fotograf... Månadens tema är "djur och natur," kanske skulle skicka in bilden på Öresundsbron  eller havet eller nåt.. =P

Fick just reda på att F inte får fortsätta. Illa. Kommer inte alls bli samma sak nu! ...Ska vi göra som Märtis föreslog och börja ställa krav!? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback