Nya skor

Det blev ett par skor som jag ska ha på läger i sommar. http://www.salomonoutdoor.com/uk/products/Trail-Pro-K-3-51-1-0-418147.html Här finns de att beskåda, jag tycker att de är fina. =) Blå och vita... Och barnstorlekar, så de är billiga dessutom!

Nu tittar jag på Pussycat Dolls. Det är... spännande. Man kan tydligen göra dokusåpor av allt... Lite som Playboy Mansion. Bara det att där är tjejerna ännu mer blåsta, jag tycker synd om dem. Även om jag också skulle vilja ha några av alla de sakerna de får där... Typ en Porsche.

Jag har även köpt fröer. Funderar på om det finns nån nyans av grönt i mina fingrar, så tänkte att det var dags att kolla efter nu. Så, för att inte misslyckas totalt köpte jag smörgåskrasse, det vet jag att jag klarar av. Snäppet svårare, persilja, som bara ska planteras ut i kruka. Sen är jag lite mer orolig för min lavendel och basilika, som ska förodlas inomhus innan det blir balkongen. Men nu åker jag ju ifrån dem snart, så jag överlämnar dem i Snyggingens vårdande händer! Det ska nog gå bra.

Let the Bass from the speakers run throug your sneakers...

Tvätten vägrar bli torr... Dålig fläkt utan värme! Bättre med torkskåp...

Kött?

Kommentarer
Postat av: Elin

vännen.... hör ju aldrig från dig nu för tiden... mår du bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback