Känns som söndag

Var uppe sent igår, så är lite seg idag. Men det gör inget, för jag tycker om såna sena nätter!

Nu tittar jag på en intervju med Magnus Carlsson. Tihi.

Sen ska jag och Snyggingen åka och äta på BK. Det är inget ställe vi brukar äta på, men har länge varit sugen på att smaka den där baguetten dom gör reklam för.

Ikväll blir det kanske ett besök hos Lena. Trevligt!

Ajdå, förstår att du vill spara dina sista 76:- Vi får ta det där besöket en annan dag! För paket vill jag ju ha ju, hehe.

Näe. Göra nåt...

Kommentarer
Postat av: Pjodor

Att "Göra nåt.." innebär att lägga sig i sängen sova 1½-2h ;)

Postat av: systern

bara för att jag ska se Magnus Carlsson LIVE GRATIS nästa vecka! mohaha

2007-05-19 @ 21:11:31
URL: http://jojojojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback