Hemmakväll ;)

Sitter och kollar Singalong. Trevligt! Förut har vi ätit kycklinggryta med lis.

Dagen började ganska sent. Steg upp ur sängen och diskade och städade lite. Riktigt duktigt av mig, om jag får säga det själv... ;-)

Sen kollades det upp tågbiljetter och sånt där. Ska ju åka till Reftele imorrn, mors dag är tydligen en viktig sak... Haha. Ska inhandla  en present också, och hoppas att den affären har öppet, annars blir det jobbigt. Men det löser sig! Kommer förhoppningsvis snart tillbaka igen. Eller det gör jag, men jag måste ju jobba lite då också.

Nu håller min Snygging på att laga kladdkaka. Han är så bra, min Snygging. Och gott ska det bli.

Till helgen ska jag till Riga. Det ska  bli skoj!  Jag ska bo med Sändra. Undrar hur det ser ut där borta, har ju aldrig vart i de delarna av världen...

Snart är det Extra extra, mycket humor där. Sen ska saaaaaben lämnas tillbaka nån gång ikväll också...


image28
Gisledagarna pågår hemma... Systern är och tittar på Magnus Carlsson och är elak nog att skicka bilder. Fick en film av Malin också, men den får jag inte riktigt in här... Avundsjuk är jag iaf, på båda två. Morr.


Kommentarer
Postat av: systern

haha. :)

Postat av: Elin

Det är bra med mig också =) förresten, äter ni ngt annat än kladdkaka?! ;) Pöss

2007-05-27 @ 11:51:33
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Anthonylinea

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2008-12-19 @ 08:47:59
URL: http://anthonylinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback