Helg i Västerås

Natt. Snyggingen sitter och spelar krysslåda undertiden jag bloggar.

Dagen idag har spenderats mestadels med Erik, Mikka och Elli. Var även och besökte Hammarn en sväng. På vägen dit fick jag frågan om jag hade körtet med mig, och eftersom jag hade det fick jag köra Calibran. Trevligt! Trodde jag faktiskt inte! Men ägaren verkade ju inte så uppskrämd iaf... Och innan lördag ska han visst ge mig körlektioner, haha. Så att jag kan utnyttja bilens fulla potential... Moahaha.

Igår var va barnvakt. Allldeles för tidigt att stiga upp tio över sex, var helt off hela dagen. Men Ellias, den yngste av Snyggingens bröder, han är så söt. Vi hoppade studsmatta, och min omtänksamma vän Caroline, tanten bröt inte lårbenshalsen!

Kvällen avslutades ju dock med besvikelse, ESC är ju sjukt! Jag ska bojkotta! Eller nja, kommer jag inte göra nästa år ändå..!

Kom upp tidigt i fredags, sov en stund, cyklade och gick ut med Tjejen, Sen var vi på dejt, vår första, haha. Åt thai och kollade på Spindelmannen 3. Den var helt okej!

Nästa helg ska vi ut och åka antagligen. Trevligt! ...Brum brum...

Jag är lite seg... Men jag har fått en Bamse-sparbössa! =)

Natt. Sova jämte min. Mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bamse... mm. och spindelmannen... mm :)

2007-05-14 @ 12:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback