Försening

Det tillhör inte direkt vanligheterna att jag bloggar så här tidigt. Dock blir det inte alltid som man tänkt sig.

Nu var det t ex meningen att jag skulle sitta på tåget till Gbg. Men Älin missade tåget och F steg inte upp. Så därför stod klockan på tio i sex helt i onödan. Detta är en jobbig tanke för en morgontrött människa som jag. Funderar på att sova ett par minuter till, har inte sovit så gott inatt. Alldeles för ljust.. "Nej, vi behöver inte dra ner persiennerna, vi ska ju stiga upp så tidigt ändå." Ja, men inte vid fem va!? =P

Lattjo lajban var också ett tag sen man såg. Jag sätter inte igång tv:n på morgonen längre... Dels för att jag oftast inte har så gott om tid på mig på morgonen, dels för att jag inte alltid stiger upp så tidigt, och dels för att jag fastnar och blir försenad om jag väl börjat titta... Pingvinen Pororo?? Vad är detta? Stackars barn!

Nu blir det tåg om typ 1½ timme... Några minuters sömn hinns med!

Tack för upplysningarna en annan adam. Det kan vara bra att veta, så att man håller sig så långt därifrån som möjligt. Dock har jag en gång varit tvungen att byta till ersättningsbuss där, och det var ingen jättestor glädjekick direkt. Vad arbetar du med?

Kommentarer
Postat av: en annan adam

Jag jobbar med en av våra viktiga samhällsfunktioner.. internetsupport. Inget statusjobb direkt men iaf något som ger en inkomst.
Vet inte om jag har missat det, men vad ska du själv börja jobba med?

2007-05-30 @ 16:29:38
Postat av: en annan adam

För övrigt är detta ett rätt intressant sätt att föra en konversation. :)

2007-05-30 @ 16:30:36
Postat av: Isak

jaha. Klart at du kommer.
*morrar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback