Flyttbestämmelser

Inte alls lång tid kvar nu... Tihi. Med hjälp av mormors lilla bil fraktade jag idag hit flyttkartonger vari jag ska börja packa. Sen går lasset med hjälp av Mamma, Pappa, Pia och Björn. Och massa kaffe. Ser så fram emot det!

Idag har jag varit hemma, haft telefonmöte och inventerat lite i scoutstugan inför sommarens projekt. Har också varit ute och åkt och handlat med mormor samt hälsat på farmor.

Imorrn är det jobb tidigt, redan halv åtta kommer Älin och hämtar mig. Sen näst sista mötet på Islamiska, innan det blir kontorsjobb. Sen tåget till Borås, ska jobba i Gbg på onsdag. Phew vad jag far. Jag vill bara ha lugn, en plats där jag får ro och kan koppla av och koppla bort. Och jag tror minsann att jag har hittat den. Snart snart! =D

Näe, titta lite CSI, sen säga godnatt, sen sooova. Och skönt ska det bli.

Natti.

Kommentarer
Postat av: systern

ursäkta, men jag hade minsann oxå tänkt hjälpa till med flytten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback