Färd

Imorrn ska jag som sagt ut och resa... Efter några år av helgfärder, två bostäder och en jäkla massa läger och hajker, har jag ändå lärt mig packa rätt bra. När det behövs. Men jag har en tendens att alltid glömma nåt, typ tandkräm. Dock slipper man ju det ibland, som tur är.

Jag brukar inte heller skriva packlistor eller så, även om det är ganska roligt... Men det görs bara vid lite mer speciella tillfällen. 

Fast jag tänkte roa mig  med att skriva en nu, för jag ska snart packa nämligen...

* Jeans -Svarta, Lee
* Underkläder -Några olika
* Strumpor -Några olika där också
* Toppar -Röda Hong Kong, lila, jiingi för mötet med campingen
* Linnen - Svart, vitt lila
* Kjol?
* Necessär -Deo, parfym, tomtetandborste, tandkräm, basic smink m.m
* Dator -med sladdar och rosablommig mus
* Kalender
* Ryggsäck -Med all extra skit i facken
* GG-skiva - sex eller sju osedda avsnitt
* Offside -läsning till pojken

Färdas i de bruna baggy, röd långärmad och grå jackan...

Påkommet senare:
* Handväska -Med ännu mer skit i
* Stegräknare -Kul att hålla koll på

Förslag:
* Matsäck - Vid försening
* Sovsäck -Se ovan

...Kommer inte på nåt mer. Men fyll gärna på listan om du vill!

V?ster?skarta


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan behöva packa matsäck också med tanke på vilken tur du brukar ha med tåg... Och kanske en sovsäck också för att va på den säkra sidan =P

2007-05-10 @ 20:41:16
Postat av: JoJo

vart e d du ska?

Postat av: Isak

Glöm inte mr Pink<3

2007-05-12 @ 00:20:32
URL: http://Descended.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback