Borttappat

Upptäckte när Älin skjutsade hem mig efter fritidsscoutingens sista lyckade möte att mina nycklar var borta. Så, eftersom hon redan hade hastat till djursjukhuset satt jag utanför mitt hus i 45 min innan hon messade och sa att de inte var i bilen.
Bara att traska ner till kontoret, låna Lenas nycklar o kom in... Inga nycklar där heller. Morr, tänkte jag då! Tur att jag hade T med mig som moraliskt stöd under hela tiden!
Näe, Älins telefoner avstängda och jag hade inte en aning om vad jag skulle ta mig till... Så det fick bli att sätta igång datorn och beklaga mig hos massa folk. Skönt med lite stöd, även om det inte fanns så mycket för dem att göra...
Nåja, jag tänkte att jag skulle blogga av mig lite frustration, och just då kom jag på det... Jag la ju nycklarna i en påse på fritidset, en påse som nu står i Älin och Anders bil. Bara att försöka få tag på nån av dem, men pga scoutmöte och döende katt var det svårt.
Till slut, för en liten stund sen, ringde Älin. Hon skulle kolla efter och sen komma ner hit. Jag håller tummarna fortfarande, för än har hon inte dykt upp... Men de bör vara där!
Så förhoppningsvis kan jag lugna ner mig ännu mer snart!

Imorrn ska jag till Jkpg och sen till Skövde och sen till Västerås. Vilket sammanträffande att Älin också skulle dit! Hoppas bara att det fortfarande finns tågplatser kvar då! Som det ser ut nu blir det 147:- Shit vilken skillnad bara på att ta sig till Jkpg!

Ahja. Hem till en kväll med nån god mat och Grey's. Nu var det Älin som kom, och hon hade med sej dom! Weeeha! Off home.


Kommentarer
Postat av: systern

måste ligga i familjen, det där! :P

Postat av: Sverrecarmen

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-02-10 @ 13:04:10
URL: http://sverrecarmen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback