Bjäff tycker vi inte om

http://www.expressen.se/nyheter/1.685853
Haha, Lotta kan ju behöva all hjälp hon kan få. Själv är jag av uppfattningen att hundar som är så små att dom måste ha kläder inte förtjänar att kallas hundar, utan råttor. Det är de som borde förbjudas istället. Då skulle man inte behöva förbudet mot klänningar och solglasögon.

Jag borde duscha, ty ikväll ska vi ta en tur till Lena. Sen ska vi kanske hämta Elli och tjäna en hundring. Men vi får se.

Idag har vi varit bilakut när Calibran inte har startat. Hihi. Illa med en sån bil som man inte kan köra i! Så fick vi åka en sväng till Biltema också, fast stannade dock i bilen. Mitt besök på 1½h där i förrgår räcker...

Nu missar jag dock Legally blonde 2 ikväll, och det är ju illa. Även om den inte är lika bra som ettan är den helt klart sevärd. Vi blondiner är inte alls dumma!

image26
När jag var utelåst hittade jag kameran i väskan. Här är trädet utanför min dörr.

image27
Och här är trädet igen...

Näe, duscha var det!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men josse... legally blond 2 är ju urdålig... nu blir jag orolig för dig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback