Andas

För en gångs skull är jag i Växjö och sitter och tittar tv. Inte så mycket roligt för tillfället, men snart så. Det är ju onsdag! =)

Jag är trött... Måste ta lite paus och andas ett tag sen. Och jag ska ju faktiskt ha semester snart. Och flytta. Tihi.

Dagen var trevlig. Trots allt fnitter fick vi faktiskt saker och ting gjorda till slut. Och så fick Dammis meddelande att det inte blir nåt i Skåne... Så vi flyttar om lite och kör på Happis istället tror jag! Samma veckor att jobba iaf...

Eksem är inte så kul har jag kommit fram till...

Jag har en flyttkartong här alldeles i närheten, och en bokhylla med böcker och filmer som ska ner... Kanske skulle börja packa minsann!? =)

Imorrn är det sista mötet på Islamiska. Ja, ingen mer skol- eller fritidsscouting förrän till hösten. Rätt skönt att kunna fokusera på bara en sak!

en annan Adam, jag jobbar som rekryteringskonsulent för Nykterhetsrörelsens Scoutförbund. Det innebär att jag erbjuder scouting till barn och ungdomar på olika sätt, så att vi ska bli fler medlemmar. Och att vi dessutom gör ett litet försök att  tvätta bort töntstämpeln som finns på scouter, vilket inte är det lättaste! Nu har ju du och jag å andra sidan inte träffats, så du kan ju inte veta att jag inte är en tönt heller för den delen... Du får helt enkelt ta mitt ord på det, och be Snyggingen om ytterligare konsultation i frågan! Haha.
Du kan få hjälpa mig med internetsupport... Vad gör man för att hitta högsta styrkan hos sina grannars trådlösa nätverk? ;-)

Det finns en ovanligt dålig reklam på tv för tillfället... "Vad gjorde du när du fick diarré i morse?" Eh, det fick jag inte. Och inte så många andra heller skulle jag tro. Och jag har faktiskt inte haft det någon dag när de har visat reklamen. Så sluta med den, den är enbart dålig. Jag vet inte ens vad den där medicinen heter, så reklamen funkar ju uppenbarligen inte heller!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men josse, du ÄR unik, du är du ju :D:D Puss på näsan!

Postat av: systern

bästa reklamen just nu e iaf "müsli, daddlar dill" från coop forum! ;) Greys! säsongsavslutning på onsdag! :S

2007-06-02 @ 16:28:50
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: systern

timjan ska in före müsli! :P

2007-06-02 @ 16:29:18
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: en annan adam

haha.. jag hade inte kopplat ihop dig med ordet tönt förrän du skrev om det.. nu blir det svårt att släppa den kopplingen däremot ;)
din "supportfråga" har jag tyvärr inte så mycket att säga om, jag har själv brottats med samma problem utan att hitta nån bra lösning :/ har fått för mig att det kanske inte skulle bli så poppis att börja riva alla betongväggar som är i vägen :P

2007-06-02 @ 23:38:53
Postat av: Alex

Hejsan!
Jag har faktiskt också funderat över diaréereklamen! Mycket konstig tycker jag.. jag har typ aldrig diarée... Jag försökte få stöd i min kritik av reklamen här hemma, men det gick inte så bra! =)
Kramar

2007-06-03 @ 17:37:37
Postat av: Emiltilde

i love this page keep it up.

2008-10-03 @ 13:15:02
URL: http://emiltilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback