86?

Sitter och lyssnar på Snook. Snart ska jag ringa PS, sen ska jag sova. Rätt skönt faktiskt! Och imorrn blir det sovmorgon, Älin kommer inte förrän halv nio. Gutt!

Imorrn, liksom idag, blir det två scoutmöten under dagen. Fast imorrn blir det mega med 25 barn på det ena och 34 möjliga på det andra... Håll tummarna! Men medlemmar blir det, som mest 86 nya, men riktigt så många blir det inte antagligen...

86 är för övrigt en mucho bra årgång!

Måste skicka mina hyreslappar till Skåne. Turning torzo ska dom till. Weii. Sen ska jag flytta!

Min playlist alltså... Nu spelar den Friends. Undrar återigen vad det är för musik som finns... Men skyller på brodern, det är han som har stått för majoriteten av låtarna! =P

Malin är hemma igen! Ska kanske träffa henne och Milla på söndag... Skoj skoj!

Siggespremiären var ju i måndags. Kommer det bli nån loge i sommar månne? Det hoppas vi!

Näe, nu är nog fotbollen slut... Så en liten stund innan Skrabbs ska nog hinnas med! Tihi.

Förlorade stort... Men det var mot ett a-lag, morr. Inte så snällt mot stackars lilla mig!

Nu spelar den iaf en lite mer normal låt... originalet...
I say love, it is a flower
And you, it's only seed

Näe, sova var det va?

Nattinatti! (Åh, barndomsminnen, det var alltid så mamma och pappa sa godnatt när jag var liten...)

Kommentarer
Postat av: en annan adam

Tycker nog du gav igen på ett bra sätt genom att skada en av mina spelare. Ber självklart om ursäkt för den lilla glömskefadäsen och hoppas på att vi kan mötas på mer lika villkor framöver :)

2007-05-03 @ 01:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback