Typ sommar


image6

Det är så himla skönt ute! På fikarasten satt jag och Älin ute och tittade ut över sjön. Nu blev iofs bilden väldigt mörk, men solen sken från en klar himmel och vi solade oss mot väggen. I like!

Åkte från PS vid fem imorse. Böh! Är endel trött, kan man säga! Snart fritidsscouting också, och sen är det Örebro som gäller ikväll. Ska planera mer om campandet. Och hem imorrn igen. Hoppas på massa trevligt sällskap! =)

Jag har haft en underbar vecka. Bara så du vet!

...Det är inte meningen. Och jag ska försöka låta bli. Men jag tror jag har kommit på skillnaden..!

Och till hösten..? Vad ska man då göra med sitt liv? Kanske allt går som vi vill denna gången..! Hoppas...

Kommentarer
Postat av: Sändra

Josefine! Vill du till Örebro? eller Stockholm, tänk om vi blir kollegor i Stockholm, eller det beror nog mycket på hur Linda vill ha det! min shiiit! Fin bild förresten :)

Det är vår här också, jag glassade runt på cykeln förrut i solbrillor och bara njöt av solen (jag cyklade iofs i jobbärende) Det var najs! :P

Vi ses ikväll kompis!

Postat av: Elin

skillnaden? Puss

2007-03-26 @ 18:34:42
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback