Sol, varmt, härligt!

Sitter på Örebro central och solar och har hittat ett trådlöst som jag loggades in på. Och då tänkte jag att det här måste dokumenteras.

Efter en alldeles för kort dag tillsammans med flickorna är det dags att sätta sig på tåget om en halvtimme... Planeringen har gått bra, infon ska skickas ut till campingarna i veckan. Hoppas dom nappar! När ska man ha semester då!? Humm...

Jag vet iaf lite när jag ska vara ledig nu. En helg speciellt, hade jag tänkt! Tihi... Jag och Dammis och våra planer/ vårt revoltande.. =D

Det är så himla skönt ute, sommar typ!

Är jag konstig? ..Snälla, inte så jättekonstig va?..


Kommentarer
Postat av: Elin

Söt är vad du är =)men du, kommer du till jönköping på lördag?!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback