Seg o trött

Jag sitter här och halvsover. Och inte hinner jag hämta kaffe heller, för Kim ska ringa alldeles strax, så ska vi diskutera saker och ting med IKEA. Det har tagit en oväntad vändning det där, jag vill också träffa Kamprad. Ska bli ordförande för SSR jag också!

Glömde ju, imorse när vi skulle till station/jobbet mötte vi Hasse Backe på gatan, med en rullväska bakom sig. Riktning Värendsvallen. Eller ja, kanske hotellet på andra sidan vägen. Men näe, Backe på väg till Öster, kom ihåg vart ni läste det först... Eeeh!

Köpa en penna!? Haha. Jag vill också ha en Turkkiosk! =P

Kladdkaka! Det är gott! =) Då blir det både i helgen och nästa vecka tror jag.. Haha!

Äta ballerina!

Lycka till...


Kommentarer
Postat av: Towe

hm, ja det ska nog gå bra.. om det inte är på morgonen förståss! ring mig!

Postat av: Adam

Ska inte du få träffa herr Kamprad? Det ska jag.. i alla fall få höra honom tala. Kanske ska lämna mitt visitkort till honom också. Kram

2007-03-16 @ 13:04:55
Postat av: Sondrestine

Really enjoy your website. Thank You.

2010-04-07 @ 13:16:07
URL: http://sondrestine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback