Projektbeskrivning

Det är vad jag sitter och skriver på nu. Känner mig så duktig, är typ klar med den... Eller ja, Linda ska kanske läsa och lägga till nåt, men det är en bra början iaf. Jag gillar att sitta och skriva lite sånt, kanske för att jag för en gångs skull känner mig lite strukturerad!

Borde skriva arbetsrapport också, nu skäms jag. Dåligt! Men varför blicka bakåt!? Humm...

Dessutom har det vart dåligt med bloggande på senaste, har kanske haft lite för mycket annat att göra och tänka på... PS t ex.. =)

Puttinuttig!? Eeh... Haha

Står nästan en hel kladdkaka i köket... Mums! Orkade inte äta så mycket av den inatt, var massa mätt efter att Snyggingen hade lagat god köttgryta! Och städat hade han gjort också, jag tycker om!

Nähe, om man skulle gå ner till kontoret och sitta där en stund snart kanske... Jaja, vi får se!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kladdkaka är gott. Pinsamt att jag glömt receptet, men den blev god iaf. Och det är ju huvudsaken. Uppskattad blev den också.

2007-03-14 @ 14:41:42
Postat av: Towe

hm. kladdkaka, när ska du göra en till mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback