Och så var det snart helg igen

Sitter på jobbet nu, ska ta tag ordentligt i IKEA idag tror jag... Men för tillfället sitter jag och fyller i blanketter och liknande. Skickar kvitton och traktamente och så!

Vad ska jag göra i helgen då? Vore roligt att åka och hälsa på Märtis i Borås, kolla Andra chansen. Mmm, lite sugen blir jag! Men jag ska åka hem först, fira Brodern nån gång under helgen tror jag bestämt.

Hoppas det kommer fram idag...

Prata med mig... Jag blir ju orolig här... Fast det tror jag du vet...

Jag är ju så trött! Låg nog vaken lite för länge igår, det var ju dumt. Men så blir det ibland! Tur att jag vaknade i tid idag iaf, även om jag inte ställt klockan. Glömde nämligen jobbmobilen på kontoret igår, och det är den jag brukar ställa alarmet på... Det var lite jobbigt, att inte veta om jag tappat den eller ej. Men den låg här under några papper!

Jag visste det... Eller visste och visste, anade. Man ska inte underskatta det där med logiskt tänkande, i kombination med tidigare erfarenheter och känslor. Är det det som bildar intuition?

...Är det sån jag är? Det är ju inte jag som besitter den makten...väl!?

Min torsdagsfestande vän Caroline, som du ser hade jag postat ett inlägg redan inatt. Men eftersom det var driftstörningar kom det inte upp förrän imorse. Men onekligen verkar det ju som om du hade kul igår. Fyllemail is the shit, tror jag bestämt! Hahaha. Snart ska vi festa ihop! Och ja, du kom ihåg mitt namn rätt, du kan vara lugn!

Vfjfms?

Kommentarer
Postat av: Towe

ja, klart att du ska till borås! vi är mycket roligare och viktigare än din bror...

Postat av: Märta

instämmer med föregående talare utan protest! din bror kan du ju fira på söndag, men andra chansen går minsann bara på lördag... =)

2007-03-02 @ 12:07:59
URL: http://oplanerad.blogg.se
Postat av: Märta

Ja men visst, ni är så välkomna allihopa!

2007-03-02 @ 13:55:15
URL: http://oplanerad.blogg.se
Postat av: Caroline

Såg att inlägget kommit upp imorses, så mitt mail va inte helt berättigat. Hoppas du fick nån mat;)

2007-03-02 @ 22:22:09
Postat av: Loookamerica

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2010-09-22 @ 11:14:10
URL: http://www.loookamerica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback