Nytt och fräscht!

Idag är min och Älins första dag tillsammans, ensamma på kontoret. Därför passar vi på att göra iordning och fixa och dona. Efter en inköpsrunda på stan har vi hittat följande till kontoret:
   - En stor blomma
   - En mindre Hjärtan på tråd
   - Krukor till blommona
   - Nya gröna gardiner
   - Diadem som lilla blomman kan klättra på

Jag har dessutom hittat en datamus till mig. Tänkte inte köpa nån först, men sen hittade jag en som verkligen passade mig... Försöker ladda upp en bild, men det vill sig inte riktigt... Men det kommer!

Kommentarer
Postat av: systern

är musen möjligen rosa?! :)

Postat av: Adam Hansson

Lägg upp en länk då?

2007-03-01 @ 16:18:17
Postat av: Elin

så svårt det där med "Älin", tror hela tiden att det är jag ju :P

2007-03-02 @ 14:51:38
URL: http://eerdal.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback