Maskar!

Vi var hos doktorn med Tjejen sen i tisdags. Som tur var mådde hon bra! Och det bästa, såg massa andra jättesöta hundar där ju! Villvillvill ha en vovve!

Köpte bara ett diadem på shoppingen, jag tyckte iaf det var fint! ;p

Igår spenderades dagen i Sthlm. Mötte Dammis på stationen. Sen gick vi och åt innan vi gick och lyssnade på Åsa om breddad rekrytering. Intressant. Blev endel diskussioner och så, givande!

Sen ville vi ju se slottssprinten. Så jag fick med mig Dammis på det, och så bestämde vi att hon skulle följa med mig till Västerås och hälsa på PS en sväng. Sagt och gjort, vi stannade lite i huvudstaden och gick lite i affärer och så. Kändisspotingen var Andreas Lundstedt. Woho. Sen gick vi och fikade på Chokladkoppen, mysigt i Gamla stan och trevligt sällskap med Dammis, T, Sofie och Ellen.
Att titta på skidorna var svinkallt, men det var roligt att se det i verkligheten. Somnade iaf på tåget tillbaka.

Idag har vi jobbat, Dammis och jag. Pratat om campingscoutingen, ser verkligen fram emot det. Har också återupplivat gamla minnen, på tal om maskarna... Worms 2! Så himla kul! Tyvärr är Snyggingen bättre än jag på det, men men. Jag ska minsann öva upp mig! =D

Idag är det fredag. Jag måste köpa en tröja att ha på mig ikväll. Mm-mm! Man vill ju göra ett gott intryck.. Haha.

Jag har ju det så himla bra!

Kommentarer
Postat av: Descended

Hoppas du mår bra, min donna <3

Postat av: Steffenastrid

Hello admin, nice site you have!

2008-10-13 @ 10:16:43
URL: http://steffenastrid.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback