Ligg, Tjejen!

Just nu är vi hundvakt åt Tjejen. Det är trevligt. Och framför allt är det jätteroligt att hon blir svartsjuk och ser väldigt ondskefullt på mig så fort jag och PS är i närheten av varann. Mwehehe. Jag tävlar mot en hund... Och jag leder! =D

Igår var vi hemma hos hans familj. Det var trevligt, god mat och roliga spel. Vi spelade apspelet, skitkul ju! Men rätt svårt ibland... Vill ha iaf, kanske skulle skaffa mig Playstation.
Sen spelade vi TP. Jag och Snyggingen vann givetvis. Haha. Vi är dom bästaste som finns!
Hem fick jag köra bil! Det var en jättekul bil ju, med turbo. Mwehehe. Men givetvis körde jag ju inte för fort, nej då, inte alls! (A)

Hur ska jag göra med jobbet då? Jag vill kanske fortsätta... Men inte i Växjö. Örebro? Stockholm? Mmm, det tål att funderas på. Och vad händer om det inte finns plats där? Näe... Plugga? Kanske det, kanske...

Vad händer ikväll då? Vi får se helt enkelt!

Idag är en bra dag. Så det så. Iofs är alla dagar med PS bra dagar, men idag känns extra bra.

Illa att jag missar vår reunion. Jäkla musikal. Morr. Men vi får ses en annan gång! =D

Kommentarer
Postat av: Johan

Du måste komma och fira!! det är lag på det =)! Ha det bäst!

Postat av: Carro

Om du är sugen på att spela apspelet i sommar så är du hjärtligt välkommen til bällefors. har hört från säkra källor att det ska va riktigt kul att spela på finska =)

2007-03-24 @ 17:29:13
Postat av: Pjodor

Inte så svårt att känna att det är en bra dag om man är sängliggandes till 18?!

P-us-S =D

2007-03-25 @ 01:30:01
URL: http://pjodor.blogg.se
Postat av: Pjodor

Inte så svårt att känna att det är en bra dag om man är sängliggandes till 18?!

P-us-S =D

2007-03-25 @ 01:30:08
URL: http://pjodor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback