Jobbar hemifrån

Mm, idag har jag inte vart på kontoret utan skött saker och ting hemifrån. Det är liksom lite annat upplägg då, att jobba lite, gå runt lite, titta lite tv, prata lite fon, mumsa lite på nåt, titta när nån sover. Kanske inte lika effektivt som att sitta på kontoret, men men!

Har varit en sväng på Ulriksbergsskolan för att hämta listorna på barnen som ska läggas in i Madicken. Weho. Barnen kom och sprang emot oss och gav oss kramar när de såg oss, det känns riktigt bra!

Nu kollar jag Oprah och ska snart städa lite... Konstigt nog känns det inte som en lika jobbig tanke som det brukar göra... Bra det!

Will Smithär cool!

Sällskap är trevligt! I like...

Kommentarer
Postat av: Renvaktar

Tjo Ho.. Men vad skådar mitt norra öga om inte lilla Jossan :P Hoppas allt är bra med dig å att du inte jobbar sönder dig.. Ta hand om dig så kanske vi höres en dag när vi som minst annar det.

2007-03-06 @ 16:05:12
Postat av: Anonym

ja, du är en av finbesöket!

2007-03-06 @ 18:23:24
Postat av: Märta

Ja, du är oxå finbesök, men jag är met finbesök, de sa Towe.. mohaha.. ;)

Postat av: systern

för att vara hemma e du inne på internet mycket! :P
och för att kräva kommentarer av mej är du en som kommenterar väldigt lite!

2007-03-06 @ 20:46:47
URL: http://jojojojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback